Oricine (persoana fizica, persoana juridica sau entitate a Statului) poate sesiza Consiliul Roman pentru Publicitate privind o comunicare comerciala. Pentru a depune corect o sesizare, simplificand astfel inregistrarea si solutionarea acesteia, va rugam sa respectati urmatoarele sfaturi:
Redactati cu maxima concizie si claritate sesizarea si specificati intotdeauna: obiectul sesizarii, care sunt elementele pasibile de incalcarea Codului de Practica in Publicitate elaborat de RAC si ce prevederi pot incalca in opinia dumneavoastra, rezolutia asteptata in urma solutionarii sesizarii (incetarea sau modificarea campaniei) si, nu in ultimul rand, datele dumneavoastra de contact pentru a va informa cu privire la progresul inregistrat in rezolvarea cazului sesizat.
La fel de importanta ca redactarea sesizarii este si transmiterea materialelor care fac obiectul sesizarii. Pentru a ne asigura ca ne-am oprit asupra aceleiasi comunicari comerciale ca cea sesizata de dumneavoastra, va rugam atasati si materialele la care faceti referire sau, in cazul in care nu puteti face acest lucru, mentionati intotdeauna, cu exactitate, unde a fost vazuta comunicarea comerciala in cauza (de exemplu, pentru spoturi TV - pe ce post, ziua si ora; pentru print - publicatia, numarul publicatiei si pagina; pentru internet - adresa paginii etc)
Sesizarile pot fi depuse prin email la adresa office [at] rac.ro, prin completarea formularului de pe site, prin fax sau prin posta la datele specificate in pagina de Contact. Nu pot fi depuse sesizari telefonice sau verbale.
Pentru a consulta in detaliu procedura de solutionare a unei sesizari, va rugam sa consultati Capitolul IV - Implementarea Codului din Codul de Practica in Publicitate.
Citeste mai mult »
« Restrange