Ad Net Zero, inițiativa industriei de publicitate de a decarboniza operațiunile publicitare și de a valorifica puterea publicității in a duce la schimbarea durabilă a comportamentului industriei, va organiza cel de-al doilea Summit global intre  9 și 10 noiembrie. Summit-ul va fi transmis online în direct de la Park Village Londra. Suporterii Ad Net Zero vor avea, de asemenea, posibilitatea de a participa personal. Urmează summitul inaugural Ad Net Zero, transmis în direct de STV din Glasgow în timpul COP26, care a reunit peste 2.000 de profesioniști în publicitate din întreaga lume cu scopul de a accelera acțiunile pozitive ca răspuns al industriei de publicitate la criza mondială a mediului inconjurator.

De asemenea, Summitul va anunta primii câștigători ai Premiilor Campaign Ad Net Zero, care vor fi stabiliți la începutul lunii noiembrie. Aceste premii au fost lansate în parteneriat cu CANZ pentru a sărbători activitatea industriei de publicitate care contribuie la construirea unei economii net zero. Premiile includ de la agenții de publicitate la companii de producție și recunosc activitatea in perspectivă de la  început până la execuție și impact. O echipă excelentă este așteptată încă o dată pentru Summit-ul din acest an,  în care sunt inclusi urmatorii speakeri: Sebastian Munden, președinte Ad Net Zero și fost EVP și director general, Unilever Marea Britanie și Irlanda; Raja Rajamannar, CMCO și președinte, Healthcare Business, Mastercard; Nicola Mendelsohn, VP Global Business Group, Meta; Mark Read, CEO, WPP și mulți alții.

     

Programul va include o viziune a COP27 cu privire la rolul publicității în combaterea schimbărilor climei, opinii ale profesioniștilor în publicitate din întreaga lume despre durabilitate și necesitatea de a acționa, actualizări privind măsurarea amprentei de carbon pentru toate aspectele operațiunilor publicitare, un nou standard de certificare, o formare actualizată pentru profesioniștii , o trecere în revistă a celor mai recente prevederi și reglementări cu privire la afirmațiile legate de mediul inconjurator, studii de caz și leadership pentru a provoca și încuraja schimbarea.

  Pentru mai multe informatii : adnetzero.com/