Va invitam la doua cursuri organizate de IAB Romania: An Introduction to Behavioural Science si Content Marketing, cu discount pentru Parteneri
An Introduction to Behavioural Science: este un curs de introducere in subiectul stiintei comportamentale. In cadrul lui veti afla detalii despre cele mai recente cercetari privind modul in care se iau deciziile si va fi demonstrat, cu exemple practice, cum se pot aplica aceste informatii in media digitala, marketing, publicitate si vanzari. Participantii vor primi un insight despre cum influenteaza stiinta comportamentala vietile lor - atat la nivel profesional cat si personal - si vor experimenta cateva tehnici cu aplicabilitate personala. Acest workshop ilustreaza cum sepoate folosi stiinta comportamentala pentru a influenta decizia de cumparare . Cursul este dedicat celor care lucreaza in media, vanzari, ecommerce sau marketing, persone care au deja experienta de lucru in aceste domenii, si care doresc sa descopere cum functioneaza cele mai recente principii ale stiintei comportamentale care pot fi folosite pentru a influenta implicarea si cumpararea din partea audientei si/sau a clientului. Mai multe detalii despre agenda completa a cursului, aici. Beneficii practice: Intelegerea rolului content marketing in mixul de marketing. Planificarea, crearea, executarea si masurarea programelor eficiente de content marketing. Creativitate in publicitatea digitala si bune practici. In cadrul cursului vor fi evidentiate cele mai recente tendinte si realizari ale domeniului. Mai multe detalii si agenda completa a cursului - aici.
|