SANTIAGO, Chile, 25 octombrie

Stphane Martin, președintele Alianței Europene a Standardelor in Publicitate (EASA), a participat la cea de-a 30-a aniversare a Consiliului de autoreglementare și etică a publicității (CONAR) din Chile, alături de José Domingo Gómez Castallo,  Presedinte ICAS

 

Cu această ocazie, a fost lansată ediția a 6-a revizuită a Codului de etică a publicității din Chile. Noua versiune a codului intenționează să reflecte schimbările sociale și tehnologice în publicitate.

 

CONAR încearcă să promoveze exercitarea responsabilă a libertății de exprimare comerciale în Chile, bazată pe principiile autoreglementării și respectării concurenței sănătoase, promovând practica publicității etice ca parte integrantă a afacerilor responsabile din punct de vedere social.

Noua ediție a Codului a revizuit și actualizat articolele existente și a adăugat subiecte care nu au fost luate în considerare înainte. Recunoaște schimbările sociale recente, nevoia de a aborda stereotipurile de gen în publicitate, creșterea noilor platforme media digitale, interactive și sociale pentru publicitate și apariția marketingului de influență.

Conținutul acestui cod își are originea în Codul Internațional de Practică Publicitară al Camerei Internaționale de Comerț, originar din 1937 și adoptat în Chile la 4 decembrie 1979 drept Cod de Etică Publicitară de către Asociația Agențiilor de Publicitate din Chile. O versiune mai completă a fost adoptata în 1987 și subscrisă de partenerii CONAR ca prima ediție a Codului în forma sa actuală.

Despre CONAR, mai multe detalii aici