Better Ads Coalition a anunțat că va extinde standardele pentru desktop și mobil pentru a acoperi țările și regiunile din întreaga si a îmbunătăți experiența online a consumatorilor.
Stabilirea acestor standarde se bazează pe cercetarea extensivă a Coaliției, care a implicat până în prezent mai mult de 66.000 de consumatori din lume, ce reprezinta 70% din cheltuielile de publicitate online la nivel mondial. Cercetarea a constatat o aliniere puternică a preferințelor consumatorilor între diferite țări și regiuni pentru experiențele cele mai bune ca și pentr cele mai puțin favorizate ale anunțurilor online, sprijinind adoptarea acelorași Standarde pentru desktop și mobil pe plan global. Normele privind anunțurile mai bune identifică experiențele anunțurilor care se situează sub un prag de acceptabilitate a consumatorilor și care au cea mai mare probabilitate de a determina utilizatorii să instaleze blocante de anunțuri.
"Consumatorii din întreaga lume au trimis un mesaj clar industriei de publicitate online despre formatele de anunțuri care le perturbează experiența de navigare", a declarat Stephan Loerke, CEO al Federației Mondiale a Agenților de Publicitate. "Marcile de succes vor raspunde consumatorilor prin luarea de masuri pentru a se evita aceste experiente de publicitate in planurile lor de marketing."
Anunțul de astăzi va aduce beneficii consumatorilor din alte regiuni prin evidențierea preferințelor consumatorilor și prin mobilizarea industriei de publicitate online pentru a reflecta aceste preferințe. Coaliția și membrii acesteia vor continua să se angajeze cu asociații profesionale și companii din întreaga lume pentru a educa industria cu privire la standardele privind anunțurile mai bune și pentru a încuraja adoptarea pe scară largă a acestora, inclusiv prin intermediul seminariilor web și al altor programe de informare în lunile următoare.
"Asociația noastră și membrii săi au urmărit îndeaproape activitatea Coaliției în alte regiuni, pe măsură ce lucrăm pentru îmbunătățirea mediului de publicitate online pentru consumatorii din Brazilia", a declarat Renato Girard, Director de Operații al IAB Brazilia. "Cercetarea Coaliției și extinderea standardelor privind anunțurile mai bune vor oferi un impuls suplimentar pentru a continua progresul în această lucrare importantă".
Programul de experiență pentru anunțurile mai bune ale Coaliției certifică editorilor web care sunt de acord să nu utilizeze cele mai deranjante anunțuri identificate în standarde. Registrul on-line al companiilor certificate a programului ajută partenerii de publicitate să identifice editorii care aplică standardele. Firmele certificate nu vor avea anunțuri pe site-urile lor filtrate pe baza Standardelor de către browserele care participă la Program. Programul include un mecanism independent de soluționare a litigiilor elaborat de Consiliul de autoreglementare publicitară, în consultare cu Consiliul Internațional pentru Autoreglementarea Publicității. Programul, prin intermediul entității sale de implementare, va evalua conformitatea cu standardele de anunțuri mai bune pentru desktop și mobil în regiunile din afara Americii de Nord și Europe nu mai devreme de 9 mai 2019.
Aproximativ 70 de editori care reprezintă aproape 300 de domenii și 27 de țări au certificat conformitatea cu standardele Coaliției și cerințele Programului de îmbunătățire a experienței consumatorilor fata de publicitate. Prezența și acoperirea globală a companiilor participante semnalează angajamentul editorilor din întreaga lume de a-și alinia experiențele de publicitate online cu preferințele consumatorilor.
Participarea la programul "Anunțuri mai bune" este doar o modalitate prin care participanții din industria de anunțuri online au aplicat în mod independent standardele în beneficiul consumatorilor. Agenții de publicitate individuali, companiile de publicitate, agenții de publicitate și editorii au încorporat standardele ca parte a eforturilor lor de a se conecta eficient cu consumatorii. Asociațiile profesionale din America de Nord și Europa au încorporat standardele în programele lor de certificare și recomandările celor mai bune practici adresate membrilor lor. În toamna anului trecut, șase schimburi programate de anunțuri programate s-au angajat să difuzeze numai anunțuri care respectă standardele privind anunțurile mai bune. Google Chrome a promovat adoptarea standardelor prin evaluarea utilizării anunțurilor care încalcă standardele și eliminând toate anunțurile pentru site-uri care nu îndeplinesc criteriile sale pentru mai mult de 30 de zile. A fost adoptată pe scară largă editarea standardelor în regiunile în care standardele au fost deja în vigoare.
Următoarele tipuri de experiențe de anunțuri desktop se încadrează în standardul inițial Anunțuri mai bune: anunțuri pop-up, anunțuri video cu redare automată, anunțuri prestigioase cu numărătoarea inversă și anunțuri mari lipicioase. Pentru mediul web mobil, următoarele tipuri de experiențe de anunțuri au căzut sub Standardul pentru anunțuri mai bune: anunțuri pop-up, anunțuri prestigioase, anunțuri cu o densitate mai mare de 30%, anunțuri animate intermitente, anunțuri video cu redare automată, anunțuri poststițiale cu numărătoarea inversă, anunțurile scrollover pe ecran complet și anunțurile lipicioase mari.
Despre Better Ads Coalition
Principalele asociații comerciale internaționale și companiile implicate în mass-media online au format Coaliția pentru a îmbunătăți experiența consumatorilor cu privire la publicitatea online. Coaliția a efectuat cercetări ample privind consumatorii pentru a dezvolta standarde pentru anunțuri mai bune pentru a ajuta industria de anunțuri online să abordeze preferințele consumatorilor. Coaliția are 50 de membri, reprezentând lideri de publicitate globali, agenții de publicitate, editori și companii de tehnologie. Alte 80 de asociații profesionale din întreaga lume sunt afiliate Better Ads Coaliton.
Mai multe informații la: www.betterads.org.