Astazi are loc Conferinta internationala Interact Online - ce aduce impreuna 1500 de participanti din intreaga Europa in mediul virtual, la un eveniment stindard al IAB Europe.
Speakeri invitati de valoare (Coca-Cola, Zalando, Google, ProSieben, RTL, GroupM si OMD).
Agenda acopera teme de interes precum Digital Investment and Transformation in 2020, Changing Roles and Responsibilities across the Value Chain (un panel in care va fi prezent siOliver Whitten, COO Adform), Sustainable advertising in a privacy centric world (Mark Howe, Managing Director EMEA Agencies, Google despre ‘Responsible use of first-party data’) precum si o prezentare a CNIL (Autoritatea Franceza privind protectia datelor personale) si Verizon Media - cu o prezentare The Future of Work
Evenimentul va fi deschis de Daniel Knapp, Chief Economist al IAB Europe care va prezenta studiul AdEx Benchmark - care prezinta bugetele de publicitate online investite in Europa - precum si o analiza si previziune a impactului crizei Covid19 asupra mediului European de publicitate digitala. Un panel de experti va aborda tema "20 market predictions will shape digital investment in 2020 - Digital Investment & Transformation in 2020".
Participarea este gratuita multumita sponsorilor, prin inregistrarea pe platforma Zoom, aici.