RAC are plăcerea de a invita membrii la o nouă Conferință organizată în parteneriat cu PRIA EVENTS:

 Influencer marketing și etica în publicitate

 

Evenimentul  îl are ca invitat special pe Stephane Martin, Președintele EASA și Directorul ARPP Franța.

Vor interveni, de asemenea, speakeri din industria de publicitate, anunțători si agenții de publicitate din zona de digital și social media, și nu în ultimul rând macro și micro influenceri.

În  2 noiembrie, la Intercontinental vom încerca să găsim  împreună răspunsuri la întrebările:

Ce tip de influenceri sunt activi în România?

Ce zone de business folosesc acest tip de marketing?

Cât de mult se va dezvolta acest fenomen în viitor și ce relevanță are Inteligența Artificială?

Care este nivelul investițiilor făcute de companii  pentru folosirea macro și micro influencerilor?

Directiva UCP și cum se aplică aceasta mesajelor din social media în România?

Vom împărtăși studii de caz, statistici și exemple relevante.

Lectori:

Moderator:  Irina Roncea – Golin

Detalii și înscrieri la Anda Irina DanRaluca Voivozeanu

Save the date 2 noiembrie

Confirmari la Office@rac.ro sau PRIAevents


Secretariatul RAC în parteneriat cu PRIA Events