RAC are plăcerea de a invita membrii la o nouă Conferință organizată în parteneriat cu PRIA EVENTS:
Influencer marketing și etica în publicitate
Evenimentul îl are ca invitat special pe Stephane Martin, Președintele EASA și Directorul ARPP Franța.
Vor interveni, de asemenea, speakeri din industria de publicitate, anunțători si agenții de publicitate din zona de digital și social media, și nu în ultimul rând macro și micro influenceri.
În 2 noiembrie, la Intercontinental vom încerca să găsim împreună răspunsuri la întrebările:
Ce tip de influenceri sunt activi în România?
Ce zone de business folosesc acest tip de marketing?
Cât de mult se va dezvolta acest fenomen în viitor și ce relevanță are Inteligența Artificială?
Care este nivelul investițiilor făcute de companii pentru folosirea macro și micro influencerilor?
Directiva UCP și cum se aplică aceasta mesajelor din social media în România?
Vom împărtăși studii de caz, statistici și exemple relevante.
Lectori:
- Stephane Martin, Președinte EASA/ Director ARPP ,
- Peter Szekeres, CEO Neticle
- Andrei Roșu, Influencer
- Alex Damian Influencer
- Florin Grozea, Hit Yourself Consulting, Influencer
- Alex Ciuca - Influencer
- Simona Fîrtat, L`Oreal
- Oana Cociașu, Presedinte RAC
- Ionut Oprea, Vicepresedinte IAB Romania
Moderator: Irina Roncea – Golin
Detalii și înscrieri la Anda Irina Dan, Raluca Voivozeanu
Save the date 2 noiembrie
Confirmari la Office@rac.ro sau PRIAevents
Secretariatul RAC în parteneriat cu PRIA Events