Consiliul Roman pentru Publicitate va fi prezent la seminarul SINN din 21 si 22 februarie. Gerald Filip Flintoaca, membru in Consiliul Director si Laura Frunzeti, Director Executiv vor interveni pe subiectul SUPLIMENTE ALIMENTARE.

Seminarul SINN abordeaza subiectul calitatea şi siguranţă alimentelor 

Cum putem evita o criză in domeniul alimentelor este scopul evenimentului SINN | Siguranță.Igienă-Neconformități.Nereguli, organizat in zilele de 21-22 februarie 2017, Bucuresti, Hotel Ramada North.

 Avem procedurile gata pregătite pentru a gestiona o retragere de produs?
 Avem cea mai bună comunicare cu autoritățile de control din domeniu pentru a putea oferi prompt informații pentru aceasta și pentru publicul interesat?
 Avem elaborate politici și strategii de comunicare multidirecționale care să integreze comunicarea formală și informală?
 Avem o activitate de prevenție și știm cum să o comunicăm?
 Acoperim cu activitatea de prevenție tot lanțul de producție de la fermă la furculiță?
 Știm care este calitatea materiilor prime, a ambalajelor, care sunt condițiile de transport și depozitare potențial generatoare de probleme?

Participa invitati din cadrul: ANSVSA, ANPC, MADR, INSP, IBA, ANM, ai asociatiilor de profil: ROMALIMENTA, APRIL, ARC, APAR, PROAGRO, ROMPAN, AMRCR, PRISA, RAC, COLEGIUL FARMACISTILOR, CNA, MINISTERUL SANATATII, ADRFR.

TEMATICA – SUPLIMENTE ALIMENTARE, 21 februarie 2017

10:30-13:00 Aspecte legislative privind suplimentele alimentare

  • Controlul importului produselor de origine non-animala | Monica Neagu, Sef Serviciu ANSVSA
  • Cerintele de calitate si siguranta la plantele medicinale si suplimentele alimentare obtinute din acestea| Dr.Tatiana Onisei – Sef.Serviciu SNPMAPS
  • Diferite aspecte in relatie cu suplimente alimentare si alimente fortificate (cu adaos de vitamine, minerale si alte substante) | Dr.Gabriela Garban – Medic Primar INSP Timis
  • Panel de discutii pe tema “L150 – pro sau contra?” — Invitati: Gerald Filip Flintoaca- membru consiliu director PRISA, Dr.Tatiana Onisei – Sef.Serviciu SNPMAPS, Cristina Pricop – Director Executiv ADRFR, 1 invitat Colegiul Farmacistilor, 1 invitat MADR

13:00-14:00 Pranz

14:00-16:30 Neconformitati si neregului ale suplimentelor alimentare

14:00-16:30 Aspecte importante si exemple practice in caz de retragere/rechemare

  • Cum functioneaza RASFF? Exemple practice de management a situatiilor de alerta in cazuri de retragere/rechemare | Avocat Cesare Varallo, specializat in legi europene si internationale referitoare la fraude alimentare si Vice Presedinte – Business and Regulatory Affairs EU – INSCATECH
  • Managementul de risc: Ce riscuri preiau asiguratorii in legatura cu prejudiciile cauzate de produsele alimentare – Marius Maer – Director General CMC Asigurari
  • Neconformitatile si impactul lor asupra brandului, CA si pietei | Dorin Cojocaru – Presedinte APRIL
  • Proiecte legislative la nivel national privind autorizarea/inregistrarea unitatilor – Modificarea Ord 57 si a Ordinului 111 | Dr. Georgeta Briciu – Cosilier Superior ANSVSA
  • Exemple practice ale unor situatii de alerta/criza din Romania | Dana Tanase – Director General ARC
  • Soluții moderne, rapide și alternative pentru igiena și siguranța produselor alimentare | Andon Andonov, Office Manager Biotrend Plus.
  • Exportul produselor romanesti – modalitate de certificare sanitara veterinara. Ghidul procedurilor de control | Monica Neagu, ANSVSA si Dana Tanase, ARC (Asociatia Romana a Carnii)

CUI SE ADRESEAZĂ ?
• Specialiștilor din departamentele de Calitate și/sau Producție
• Directorilor de fabrică, directorilor generali
• Specialiștilor din departamentele de Cercetare-Dezvoltare
• Departamentelor de Marketing și Vânzări.

TEMATICA – INDUSTRIA ALIMENTARA, 22 februarie 2017

10:30-13:00 Neconformitati si nereguli ale produselor alimentare

  • Neconformitati si nereguli intalnite la produsele aflate la limita termenului de expirare | Invitat ANPC
  • Proceduri de gestionare a neconformitatilor; gestionarea situatiilor de criza/criza potentiala generata de alimente | Monica Neagu – Sef Serviciu ANSVSA (proceduri de cooperare la nivel european privind neconformitatile; proceduri de retragere a produselor/rechemare)
  • Integrarea sistemelor de colectare ape uzate în zone de lucru igienice | Cristian Neacsu – Business Development Manager ACO Romania
  • Panel de discutii pe tema L150 – Ce intelegem prin “produs proaspat”, ”Lantul scurt”?…Invitati: Mihai Visan – Director Executiv ROMALIMENTA, Dana Tanase – Director General ARC, Dorin Cojocaru – Presedinte APRIL, Emil Dumitru – Director General PROAGRO, Stefan Padure – Presedinte APAR, invitat MADR, Florin Capatana – Vicepresedinte AMRCR – neconfirmat

13:00-14:00 Pranz

14:00-16:30 Aspecte importante si exemple practice in caz de retragere/rechemare

  • Cum functioneaza RASFF? Exemple practice de management a situatiilor de alerta in cazuri de retragere/rechemare | Avocat Cesare Varallo, specializat in legi europene si internationale referitoare la fraude alimentare si Vice Presedinte – Business and Regulatory Affairs EU – INSCATECH
  • Managementul de risc: Ce riscuri preiau asiguratorii in legatura cu prejudiciile cauzate de produsele alimentare – Marius Maer – Director General CMC Asigurari
  • Neconformitatile si impactul lor asupra brandului, CA si pietei | Dorin Cojocaru – Presedinte APRIL
  • Proiecte legislative la nivel national privind autorizarea/inregistrarea unitatilor – Modificarea Ord 57 si a Ordinului 111 | Dr. Georgeta Briciu – Cosilier Superior ANSVSA
  • Exemple practice ale unor situatii de alerta/criza din Romania | Dana Tanase – Director General ARC
  • Soluții moderne, rapide și alternative pentru igiena și siguranța produselor alimentare | Andon Andonov, Office Manager Biotrend Plus.
  • Exportul produselor romanesti – modalitate de certificare sanitara veterinara. Ghidul procedurilor de control | Monica Neagu, ANSVSA si Dana Tanase, ARC (Asociatia Romana a Carnii)

 

LOCAȚIE ȘI DATĂ: RAMADA NORTH 21-22 februarie 2017, BUCURESTI

Detalii la www.roaliment.ro/actualitate/sinn-siguranta-igiena-neconformitati-nereguli-21-22-februarie-2017/

Inscrieri la  office@roaliment.ro sau  telefon +40744162991