Agenţia Leo Burnett & Target este cȃştigătorul Grand EFFIE cu campania Telekom Tadaaam GigaWeekend. Leo Burnett a mai obţinut ȋncă patru premii: Gold ȋn categoria Telecommunications, Silver in Engaged Communities și Bronze în Brand Experience pentru aceeași campanie, Telekom - Tadaaam GigaWeekend, şi încă un Bronze pentru Bergenbier Football (Alcoholic beverages – Beers).

McCann Worldgroup România a obținut în total 12 trofee: Gold EFFIE la Sustained Success pentru Doncafé - Billions of moments, National Institute for Blood & Untold – Pay with blood (câte un Silver în GoodWorks EFFIE – Non – Profit și Media Innovation), Vodafone - Raymond and the Romanian Immigrants (Silver ȋn Engaged Communities), Neumarkt – For Proper Men (Silver - Alcoholic beverages – Beers), American Bites (Silver în Retail), Amigo - Real energy, not just words (două Bronze EFFIE în Non-alcoholic beverages & Renaissance), KFC – Duetos (Bronze EFFIE în Retail), Fakation (Bronze EFFIE – Brand Experience), Pizza Hut – No Keyboard (Bronze EFFIE – Retail) și Vodafone – Hai Simona! (Bronze EFFIE – Telecommunications),

Publicis România a mai primit cinci trofee EFFIE la ediția de anul acesta: un Gold EFFIE pentru ACR - Google Streetview test în categoria Others, trei trofee pentru Shop like a Jedi – Carrefour (câte un Bronze EFFIE în Retail, Shopper Marketing și Brand Experience), semnat de Nurun, și eMag- Shop anytime, anywhere (Bronze – Retail).

GMP Advertising a obținut un Gold EFFIE pentru campania FRF - The Reconquered Stadium, înscrisă la Engaged Communities, un Silver în Telecommunications pentru Telekom - Christmas designed by kids și un Bronze EFFIE în Shopper Marketing pentru Şerif la relaxare – Ciucaș.

Gold EFFIE a câștigat și agenția Jazz, la GoodWorks EFFIE – Non – Profit pentru Stop the massacre, save our songbirds (Natura 2000 NGO Coalition).

Brandurile ale căror campanii au fost câștigătoare sunt: ACR, Amigo, Bergenbier, Burn, Carrefour, Ciucaș, Dacia Logan Prestige, Doncafé, eMAG, Federația Română de Fotbal, Grolsch, ING Bank, KFC, National Institute for Blood & Untold, Natura 2000 NGO Coalition, Neumarkt, Orange, Pizza Hut, Telekom și Vodafone.

Programul EFFIE România continuă. Toate insight-urile si feedbackurile adunate din cele două runde de jurizare, dar și din cadrul sesiunilor speciale consultative cu oameni din industrie vor contribui la realizarea EFFIE Insight Guide - un instrument menit să ajute agențiile și clienții să creeze campanii cât mai eficiente, dobândind o imagine cât mai bună asupra pieței. Acesta va fi lansat în luna noiembrie.

Mai multe detalii despre premiile acordate în cadrul festivității de premiere găsiți pe site-ul evenimentului, www.EFFIE.ro.

Extra info

EFFIE Awards este un festival internaţional sub licenţă EFFIE Worldwide, Inc. EFFIE Awards a fost lansat în 1968, in SUA. Romanian EFFIE Awards este un eveniment de marcă al industriei de marketing şi comunicare, organizat de International Advertising Association România (IAA România), în parteneriat cu Uniunea Agenţiilor de Publicitate din România (UAPR) şi implementat de The Institute. 


Lista câștigătorilor Romanian EFFIE Awards 2014 este disponibilă pe www.EFFIE.ro.