31 mai 2022, Bruxelles
Consiliul Internațional pentru Auto-Reglementare în Publicitate (ICAS) este încântat să se alăture Unstereotype Alliance ca aliat pentru a sprijini misiunea acesteia de a eradica stereotipurile dăunătoare din publicitate.
ICAS este o platformă globală care promovează publicitatea responsabilă prin autoreglementarea eficientă a publicității. Una dintre misiunile de bază ale asociației este de a promova bunele practici și de a gasi soluții fata de provocările cu care se confrunta industria de publicitate și organismele de autoreglementare in publicitate. De la înființarea ICAS în 2016, problema reprezentării responsabile de gen în publicitate și problema mai largă a diversității și a incluziunii în publicitate s-au aflat pe agenda ICAS.
ICAS este încântat să se alăture Alianței Unstereotype și in acelasi timp unui efort amplu al industriei de publicitate de a lupta împotriva stereotipurilor dăunătoare. Un obiectiv pe care ICAS și membrii săi îl susțin și îl împărtășesc pe deplin.
Alianța Unstereotype, convocată de ONU Femei, a fost îmbrățișată de întreprinderi și organizații care susțin eliminarea discriminarii si a stereotipurilor în publicitate. Alianța sustine schimbările culturale pozitive folosind puterea publicității pentru a crea portrete pozitive ale tuturor oamenilor. Membrii Alianței colaborează pentru a contribui la crearea unei lumi fără stereotipuri, dând putere oamenilor în toată diversitatea lor, indiferent dacă aceasta este legată de gen, rasă, clasă, vârstă, abilități, etnie, religie, sexualitate, limbă sau educație.
Guy Parker, președintele ICAS, a declarat:
„Suntem încântați să ne alăturăm Alianței Unstereotype, deoarece ICAS și membrii săi împărtășesc viziunea de a promova publicitatea fără stereotipuri dăunătoare și ofensive. Putem realiza mai bine această viziune dacă ne unim forțele și creăm parteneriate puternice la nivel global, încurajând în același timp colaborările locale prin capitolele naționale. Așteptăm cu nerăbdare să ne angajăm cu Unstereotype Alliance și cu toți membrii săi pentru a promova o schimbare semnificativă și de durată către o publicitate mai bună.”
Stephan Loerke, Vicepreședinte ICAS și CEO al Federației Mondiale a Advertiserilor - WFA - a declarat:
„WFA este membru fondator atât al ICAS, cât și al Alianței Unstereotype. Prin sprijinirea ICAS și a standardelor de publicitate, susținem un sistem prin care asigurăm consumatorii că pot avea încredere în mărci și în mesajele acestora. Munca noastră cu Unstereotype Alliance se concentrează pe a face industria noastră cât mai diversă și mai incluzivă, atât în fața cât și în spatele camerei. Este grozav să văd că aceste două organizații își unesc forțele pentru a determina schimbări în industria noastră și în societate în general.”
Despre Unstereotype Alliance
Unstereotype Alliance este o platformă de gândire și de acțiune care urmărește eradicarea stereotipurilor dăunătoare din toate conținuturile media și publicitate. Convocată de UN Women, organismul Națiunilor Unite pentru Egalitatea de Gen, Alianța Unstereotype reunește parteneri și încearcă să folosească în mod colectiv industria publicității ca forță a binelui pentru a genera schimbări pozitive în întreaga lume. Alianța contribuie la împuternicirea oamenilor în toată diversitatea lor (rasă, clasă, vârstă, abilități, etnie, religie, sexualitate, limbă, educație etc.) pentru a contribui la crearea unei lumi egale. Aflați mai multe aici.
Despre ICAS
ICAS, Consiliul Internațional pentru Auto-Reglementare în Publicitate, este o platformă de publicitate globală eficientă care promovează publicitatea responsabilă. Acesta reunește o rețea de organizații de autoreglementare (SRO) din America de Nord și de Sud, Australia, Asia, Africa și Europa, precum și asociații globale care reprezintă industria de publicitate (ex: WFA, IAA, EPC, WOO) și experți în domeniul legislatiei privind publicitatea și marketingul la nivel global (GALA). Autoreglementarea în publicitate a avut succes de multe decenii și este funcționează într-un număr tot mai mare de țări. Aceasta este definita printr-o colaborare fructuoasă a membrilor industriei de publicitate în dezvoltarea unor coduri solide de conduită publicitara la nivel național și prin finanțarea OAR(organisme de autoreglementare), care apoi monitorizează și aplică în mod independent aceste coduri. Acest tip de autoreglementare eficientă este susținut de guvernele naționale și de organisme internaționale și supranaționale, cum ar fi ONU, OCDE, APEC și instituțiile UE.
Pentru informații de presă , vă rugăm să o contactați pe doamna Sibylle Stanciu, Director ICAS, la +32 486 890250 sau la e-mail press@icas.global
RAC este membru fondator ICAS