Publicitatea și alte forme de comunicare de marketing sunt mijloace vitale de comunicare pentru marketing și clienți. Acestea ajută la crearea unor piețe eficiente, atât la nivel național, cât și internațional, promovează dezvoltarea economică și aduc beneficii semnificative atât pentru consumatori și companii, cât și pentru societate în general.

Oricare ar fi modelul, obiectivele publicității și autoreglarea in marketing acestea sunt identice la nivel mondial si anume: să demonstreze și să se asigure că industria, în special agențiile de publicitate, respectă și difuzează publicitate responsabilă cu utilizarea unor standarde etice solide de bune practici in marketing și publicitate pentru promovarea încrederii consumatorului, a unui nivel de joc competitiv și a unei o piețe robuste în care prospera încrederea consumatorilor.

În acest raport, ICC subliniază importanța autoreglementării publicitare în promovarea încrederii consumatorilor, a unui teritoriu de joc competitiv și a unei piețe solide în care alegerea și încrederea consumatorilor prosperă.

Descarcă aici

Mai multe informații pe www.icc.org