Bunele practici în publicitate, stabilite și puse în aplicare de organismele de autoreglementare, aduc o contribuție importantă la crearea unui Internet mai sigur și mai bun! Instrumentele de autoreglementare din întreaga industrie de publicitate contribuie la asigurarea faptului că publicitatea este veridică și răspunde nevoii de onestitate, decență și transparență a consumatorilor. Astfel, rețeaua de 27 de Organisme de autoreglementare a EASA gestionează plângerile consumatorilor, oferă consultanță prin Copy Advice companiilor și monitorizează în mod proactiv comunicarea comercială online.
În ultimii cinci ani, comunicările comerciale în mediul digital au fost cel mai mult sesizate de către cetățenii Europei în aceeași masură cu necesitatea inserării unei recunoașteri prin utilizarea de #ad pe platformele de influencer marketing ce au atras frecvent atenția presei.
Acesta este motivul pentru care membrii rețelei EASA, urmând recomandările EASA pentru cele mai bune practici privind comunicările de marketing în mediul digital precum și comunicarea comercială promovată de influenceri, vizează îmbunătățirea conformității publicității digitale, prin analizarea problemelor consumatorilor, prin emiterea de bune practici și prin furnizarea de consiliere pentru industrie. În acest sens, anul trecut două dintre SRO-urile membre ale Alianței au fost premiate pentru activitatea inovatoare în proiectele de pionierat online unde utilizarea tehnologiilor AI și avatar au contribuit ca Internetul să fie mai sigur pentru toți!
Link: BetterInternetforkids