Compania Procter&Gamble aniversează 25 de ani de prezenţă în România, prin intermediul mărcilor de încredere care fac viaţa de zi cu zi mai bună pentru consumatorii români. Momentul a fost marcat printr-un eveniment special, organizat la Teatrul de Operetă şi Musical ‘Ion Dacian’, la care au participat reprezentanţi ai autorităţilor, parteneri şi angajaţi.
De la primii paşi în ţară, în 1994, când a fost deschis primul birou la Bucureşti, P&G a fost în mod constant parte din viaţa românilor, prin mărci renumite precum Pampers, Ariel, H&S şi Lenor. La ora actuală, echipa P&G numără peste 750 de angajaţi în România, în sediul central din Bucureşti, la fabrica de ultimă generaţie din Urlaţi, judeţul Prahova, dar şi în cadrul centrului de servicii global, care oferă suport pentru 66 de organizaţii P&G, în 15 limbi diferite.
Suntem mândri că România joacă un rol important pe harta globală a companiei noastre. Nu numai că am creat sute de locuri de muncă, dar am introdus şi un portofoliu larg de produse inovatoare, dintre care cel puţin unul poate fi găsit în 9 din 10 gospodării din România. Mărci care folosesc puterea tehnologiei şi ştiinţei pentru a depăşi aşteptările, transformând, de asemenea, oamenii în consumatori responsabili, prin promovarea unor modele de consum sustenabile – a declarat Antoine Brun, vicepreşedintele Procter & Gamble Europa de Sud-Est.
Începând cu 2010, România găzduieşte la Urlaţi, Prahova, şi una dintre cele mai avansate fabrici P&G din punct de vedere tehnologic şi al protecţiei mediului la nivel global. Această fabrică pentru produse pentru îngrijirea părului deserveşte peste 1 miliard de consumatori din mai mult de 40 de pieţe din Europa, Turcia, Israel, Asia Centrală şi Regiunea Caucaz. Mai mult, este recunoscută pentru faptul că şi-a redus semnificativ amprenta asupra mediului, având zero deşeuri rezultate din operaţiuni în depozitele de deşeuri, maximizând eficienţa energetică şi reducând consumul de apă. De asemenea, prin operaţiunile fabricii este susţinută şi o reţea largă de furnizori locali din regiune. De exemplu, ambalajele provin 100% din România. Investiţia Procter & Gamble din Urlaţi a atras şi alţi investitori în oraş şi în apropiere (Ploieşti), multiplicând astfel impactul pozitiv asupra comunităţii locale.
Anul acesta P&G a făcut un alt pas semnificativ pe piaţa din România. Recent, am anunţat o investiţie importantă – dezvoltarea unei noi fabrici la Urlaţi, în care P&G va produce capsule de detergent lichid (PODS), una dintre cele mai mari inovaţii ale P&G din categoria îngrijirea ţesăturilor. Profilul atractiv al României, succesul companiei pe piaţă şi, mai ales, calitatea înaltă a oamenilor care lucrează aici, au făcut ca această investiţie să se realizeze, a adăugat Antoine Brun.
Alături de inovaţia sustenabilă şi dezvoltarea unui portofoliu de produse de cea mai bună calitate, Procter & Gamble şi-a asumat un angajament important faţă de dezvoltarea comunităţii. Pornind de la premisa că nicio afacere nu poate prospera în comunităţile cu dificultăţi, compania a ales să se implice, oferind suport financiar sau produse în caz de dezastre naturale, sprijinind asistenţa medicală şi educaţia copiilor sau îmbunătăţind condiţiile de locuit pentru cei care au fost mai puţin norocoşi. Acestea au fost posibile şi datorită parteneriatelor puternice încheiate cu ONG-uri locale, cum ar fi Act For Tomorrow, Habitat for Humanity, Crucea Roşie Română sau Teach For Romania, acestea fiind doar câteva exemple recente.
Realizările companiei din ultimele două decenii şi jumătate au fost posibile graţie echipei de profesionişti, ce a servit drept fundament al succesului. Strategia Procter & Gamble în domeniul resurselor umane este de a creşte cele mai bune talente din România, oameni care au fost pionieri şi conduc în continuare dezvoltarea industriei FMCG în ţară. Promisiunea făcută fiecărui membru al echipei este responsabilitatea încă din prima zi: oportunitatea de a îşi dezvolta cunoştinţele şi abilităţile, promovarea echilibrului dintre muncă şi viaţa personală.
Mai multe detalii la link